Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνι


τίποτα δεν συγκρίνεται με την αίσθηση και την θέα ενός ρετιρέ
για πολλούς λόγους...




το ρετιρέ είναι το μόνο που έχει τεράστια βεράντα

δεν θα επέλεγα τίποτα άλλο
μπορεί να είναι πιο μικρός ο εσωτερικός του χώρος 
αλλά τι παραπάνω θες, από έναν χώρο που εξυπηρετεί τα πάντα?
 
το δικό μου ρετιρέ 
δεν το πιστεύω...

 δεν είναι μόνο οτι έχει τεράστια βεράντα,
έχει και μια εξωτερική σιδερένια σκάλα που οδηγεί στην ταράτσα
και αυτή...ολόδική μου ;)

η μισή βεράντα είναι σκεπασμένη και η υπόλοιπη βλέπει τα αστέρια
που τόσο μου αρέσει να χαζεύω

η ταράτσα, είναι πιο ψηλά
κανείς δεν έχει ορατότητα σε αυτήν 
αυτό είναι κάτι που μου βάζει πολλές ιδέες ;)
έχω πολλά σχέδια στο μυαλό μου

θα γίνουν και τα δυό μέρη υπέροχα!
στην βεράντα θα βάλω δεντράκια
και άπειρα λουλούδια
θα σας τα δείχνω σίγουρα :)

στην ταράτσα θα βάλω μαξιλάρες, φαναράκια και οτι άλλο
είναι τέλειος ο χώρος για ηλιοθεραπεία
ίσως βάλω και ξαπλώστρες...
προβλέπω άπειρη ηλιοθεραπεία!

επίσης σκέφτομαι να κάνω εξωτερική κουζίνα...
η υπάρχουσα είναι υποδιέστερη των σχεδίων μου
δεν ξέρω...ακόμα σχέδια κάνω





σήμερα έβαλα την πρώτη γλάστρα με κανονική λεμονιά

πίνοντας τσάι με λεμόνι...στην υγειά σας!










kiss...fancy~

2 σχόλια:

  1. Σου εύχομαι να την καταευχαριστηθείς την βεράντα σου το καλοκαίρι!!!Πολύ μου αρέσουν τα ρετιρέ!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή