Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

τριαντάφυλλα

καλησπέρα σας ;)
είναι η πρώτη ανάρτηση του κήπου
αχ δεν αντέχω, θα το ρωτήσω...
γιατί καλέ οι δημοσιεύσεις λέγονται αναρτήσεις?
...έχουν και σασμάν?
τέλος πάντων εγώ από τέτοια πράγματα 
δεν γνωρίζω 
αλλά για τα τριαντάφυλλα,  μπορώ να σας πω αρκετά!!!

Λατρεύω τα κόκκινα τριαντάφυλλα


βέβαια θα μου πεις...
η μόνη γυναίκα που της αρέσουν τα τριαντάφυλλα είμαι?
μη δούμε τριαντάφυλλα και σοκολάτες
ορμάμε σαν τις τρελές...
αυτό τώρα που κολλάει θα μου πεις
αλλά είναι δύο πράγματα που δεν λείπουν ποτέ από το σπίτι μου...

στο ψυγείο μου θα δεις σοκολάτες
και 
στο βάζο μου κόκκινα τριαντάφυλλα...
(το σίγουρο πάντως θα ήταν
 ότι αν τα έβλεπες ανάποδα
θα μιλάγαμε για...σίγουρη τρέλα :))

τι έλεγα? α ναι...
χτες που είχε έρθει το αίσθημα στο σπίτι
μου έφερε κόκκινα τριαντάφυλλα,
ξέρετε πόσα πλήρωσε?
ας μην αναφέρω καλύτερα...

δεν ήξερες
δεν ρώταγες?
ήθελε να μου κάνει έκπληξη μου είπε...

τέλος πάντων ακόμα και εκεί έρευνα θέλει το πράγμα
δεν είναι να πετάμε λεφτά πουθενά...


δεν γκρινιάζω αλλά...
όταν αγοράζω εγώ τριαντάφυλλα
 το ένα τριαντάφυλλο μου στοιχίζει 50 λεπτά
την σοκολάτα...ακριβότερη την παίρνω ;)

και εννοείτε...
δεν αγοράζω ΜΟΝΟ τριαντάφυλλα :))
αλλά εγώ...τριαντάφυλλα παίρνω!!!
ωχ...μα τι λέω?
αγοράζω τριαντάφυλλα...δεν αγοράζω τριαντάφυλλα...
θα με ζάλισε το άρωμα από τα τριαντάφυλλα...ίσως 

τον τρόπο που διατηρούμε
περισσότερο καιρό
τα τριαντάφυλλα μας στο βάζο
τον γνωρίζετε?
υπάρχουν πολλοί αλλά το μυστικό είναι ένα...

βάλτε μια ασπιρίνη μέσα στο βάζο με τα λουλούδια σας
και θα εκπλαγείτε...








fancy kiss










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου